fredag 17. september 2010

Tankekaos...

Nå sitter jeg i et evig tankekaos og prøver å finne et felt å skrive om i refleksjonsloggen min. Samlingen besto av svært mange aktuelle områder som hadde vært interessant å dykke nærmere inn i. Bildet her er det min datter som har lekt seg fram til, det startet så pent og pyntelig med bare litt farge til det fullstendige kaos av farger. Akkurat slik er det jeg nå opplever min tanke. Jeg hadde en ide men så kom det så mange andre ideer inn at det ble totalt kaos av ideer... Tenker det blir ett eller annet om IKT delen, siden IKT er det jeg har minst erfaring med. Nye oppdagelser og tanker ble gjort på bakgrunn av det lille vi har hatt om IKT til nå. Så da håper jeg mitt lille tankekaos blir oversiktlig og greit, har ihvertfall funnet litt mer inspirasjon til å lage en skisse over refleksjonsloggen til første samling..

2 kommentarer:

  1. Kreative tanker i et forsøk på å lande et tema for refleksjonsloggen. Bildet er praktfullt - så fullt av muligheter (akkurat som IKT?). Flott at du viser frem din datters mesterverk i bloggen.

    SvarSlett
  2. Ja, i en barnetegning eller barnemaleri så kan det dukke opp mange tanker og ideer til hva som er avbildet. Og det er lett å trekke paralleller til IKTèns verden, også den er full av kreative muligheter så lenge en åpner opp øyet for å se.

    SvarSlett